Բլոգ

Մարքեթինգի, գովազդի և սոցցանցերի նորություններ և ուղղություններ – Նորություններ առաջիկա դասընթացների մասին – Հետաքրքրաշարժ տեղեկություններ բիզնեսի և նորարարական լուծումների մասին

Նախորդ երկու հոդվածներում մենք ներկայացրեցինք թվային մարքեթինգի ընդհանուր ՙՙպատկերը՚՚ և քոնթենթ մարքեթինգի ՙՙՙգաղտնիքների՚՚ մասին ավելի մանրամասն: Այս հոդվածում խոսելու ենք վճարովի գովազդի մասին: Մարքեթինգի օնլայն սերտիֆիկատ դասընթաց 3. Վճարովի գովազդ՝ Pay per Click (PPC) – ինչպե՞ս արագ արդյունքներ ստանալՎճարովի գովազդները (կամ ինչպես անգլերեն կոչում են Pay per Click կամ PPC), ...
Նախորդ հոդվածում ներկայացրեցինք թվային մարքեթինգի ՙՙհիմնական գործող անձերին՚՚: Այժմ, այդ ՙՙգործող անձերից՚՚ յուրաքանչյուրի մասին ավելի մանրամասն: Այս մասում խոսելու ենք դրանցից առաջինի՝ քոնթենթ մարքեթինգի որոշ գաղտնիքների մասին: Մարքեթինգի օնլայն սերտիֆիկատ դասընթաց 2. Քոնթենթ մարքեթինգը թագավորն էՆախկինում, բիզնեսները կարող էին իրենց թույլ տալ կարճ նյութեր սարքել և ներկայացնել մարդկանց ավանդական մարքեթինգային լրատվամիջոցների օգնությամբ: ...
Տեխնոլոգիաները և ինտերնետը ամբողջովին փոխել են աշխարհը: Աշխարհի ամենամեծ ընկերությունները՝ Apple, Google, Facebook, Microsoft, Samsung, փոխել են ինտերնետի և միմյանց հետ մեր շփվելու եղանակները: Այս նոր աշխարհում, ամեն ինչ տարբեր է: Ցանկանում ենք մենք դա, թե ոչ, մենք այժմ ապրում ենք թվային աշխարհում, որտեղ գովազդի ավանդական մեթոդներն այլևս չեն գործում: ...
Այս հոդվածի առաջին մասում ներկայացրեցինք թվային մարքեթինգի մի քանի կարևոր ուղղություն՝ – որոնման համակարգերի օպտիմիզացում՝ Search Engine Optimization – SEO – գովազդ Գուգլում՝ Google Ads – գովազդ Ֆեյսբուքում՝ Facebook Ads և թե ինչն է կարևոր յուրաքանչյուրի համար և ինչ սխալներից լավ կլինի խուսափել: Այս մասում շարունակում ենք ներկայացնել թվային մարքեթինգի մյուս ուղղությունները. – սոցցանցերով մարքեթինգ՝ ...
Այս հոդվածում խոսելու ենք թվային մարքեթինգի մասին ավելի մանրամասն, ինչպես խոստացել էինք նախորդում: Այս հոդվածում դուք կծանոթանաք թվային մարքեթինգի տարբեր ճյուղերին և թե ինչպես դրանք արդյունավետ աշխատեցնեք: Նաև, թե ինչպիսի սխալներից է հարկավոր խուսափել թվային մարքեթինգում, ինչն է լավ աշխատում, իսկ ինչը՝ ոչ այնքան: Այստեղից կարող եք ներբեռնել այս հոդվածի ...
Որպեսզի մարդիկ որևէ բան գնեն, նրանք պետք է որևէ ՙՙցավ՚՚ ունենան: Ընդ որում, երբ ասում ենք ՙՙցավ՚՚, խոսքը բոլորովին էլ ցավալի բաների չի վերաբերում: Դա կարող է լինել որևէ կարիք՝ ուտելու, հագնվելու, ճամփորդելու, տան ու ընտանիքի հետ կապված խնդիրներ լուծելու, ժամանցի ու զվարճալիքների, բուժվելու և այլն: Բիզնեսի նպատակը կոնկրետ ՙՙցավի՚՚, ...
Գնեք մարքեթինգի օնլայն դասընթաց հիմա Այս հոդվածը նվիրված է նրան, որ համեմատենք մարքեթինգային ծառայություններ ունենալու մի քանի տարբերակ՝ ձեր աշխատակազմում մասնագետ կամ մասնագետներ ունենա՞լ (insource), թե՞ վարձել մարքեթինգային ընկերության կամ ֆրիլանս մասնագետի ծառայություններ (outsource): Որո՞նք են յուրաքանչյուր տարբերակի լավ ու վատ կողմերը, ո՞րն է ավելի ձեռնտու ձեր ընկերության համար: Սկսենք ...
Գնեք մարքեթինգի օնլայն դասընթաց հիմա Այս հոդվածում մենք ներկայացնում ենք, թե ՙՙով ով է՚՚ մարքեթինգում, այսինքն, մարքեթինգի ինչպիսի մասնագիտություններ ու դերակատարումներ գոյություն ունեն, և ինչ արժեն նրանց ծառայությունները: Հոդվածի նպատակն այն է, որ բիզնեսներին ծանոթացնենք, թե տարբեր մարքեթինգի մասնագետներ ինչ կարող են անել ձեր բիզնեսի համար: Նաև, ելնելով ձեր բիզնեսի ...
Այս նյութի նպատակն է օգնել այն ընկերություններին, որոնք փնտրում են մարքեթինգի մասնագետներ կամ ծառայություններ, սակայն չեն կողմնորոշվում առաջարկի բազմաթիվ տարբերակներում: Նաև՝ օգնել նրանց, ովքեր տարբեր տեսակի հարցեր ունեն մարքեթինգի թեմաներով: Տարբեր անհատների ու ընկերությունների հետ աշխատանքի ընթացքում, մեր ընկերությունը ստանում է մարքեթինգի մասին բազմաբնույթ հարցեր: Եվ մենք մտածեցինք, որ դրանց ...
Լավ բովանդակությունը լավագույն վաճառքի գործիքն է աշխարհում, եթե իհարկե այն պարունակում է ազնիվ ու անկեղծ նյութ՝ իր թեմայի շուրջ: Եվ ահա թե ինչու. – Բովանդակությունը կարող է սովորեցնել 1,000, 10,000, 100,000 և նույնիսկ 1,000,000-ից ավելի մարդկանց: Այն չունի սահմաններ: Մինչդեռ, վաճառքի մասնագետը կարող է ՙՙսովորեցնել՚՚ միայն նրանց, ում առջև նա այդ պահին ...