Բլոգ

Մարքեթինգի, գովազդի և սոցցանցերի նորություններ և ուղղություններ – Նորություններ առաջիկա դասընթացների մասին – Հետաքրքրաշարժ տեղեկություններ բիզնեսի և նորարարական լուծումների մասին

Մեր նախորդ հոդվածում, մենք նայեցինք ֆեյբուքյան թիրախավորման եղանակներին մի քանի կոնկրետ օրինակների վրա, որոնք վերաբերում են 5 տարբեր բնագավառների: Սրանցից յուրաքանչյուրի համար, մենք նայեցինք այս բնագավառներին հատուկ՝ լսարանների թիրախավորման մի քանի եղանակ: Այս հոդվածում, շարունակում ենք թիրախավորման թեման և ներկայացնում ենք ևս 5 բնագավառ, որոնք կարող են օգտակար լինել ձե՛ր ...
Ֆեյսբուքյան վճարովի գովազդի մասին մեր նախորդ հոդվածում մենք հպանցիկ նշել էինք ֆեյսբուքյան թիրախավորման մասին. չնայած այն բանին, որ թիրախավորման շատ մեծ քանակով պարամետրեր հեռացվեցին անցյալ տարի, ֆեյսբուքյան գովազդների հնարավորություններն իսկապես հիացնում են: Այս հոդվածում ավելի մանրամասն կդիտարկենք դրանք: Ինչ է անհրաժեշտ իմանալ գովազդների թիրախավորման մասին՝ վերջին փոփոխություններից հետո… ...
Շարունակում ենք ֆեյսբուքյան գովազդների մասին թեման. որո՞նք են գովազդի հիմնական դժվարությունները և ինչպե՞ս հաղթահարել դրանք: Առաջին մասում մենք ներկայացրեցինք, թե ինչ է հարկավոր իմանալ և անել ձեր գովազդային արշավների նպատակները ճիշտ սահմանելու համար և նայեցինք, թե ինչպես է ավելի նպատակահարմար չափել ձեր գովազդի արդյունքները: Քննարկեցինք նաև, թե ինչու է Ֆեյսբուքը ...
Արդյո՞ք ձեր ֆեյսբուքյան մարքեթինգը այնքան լավն է, որքան դուք կարծում եք: Իհարկե, փոքրիկ շնիկների ու կատվիկների կամ էլ՝ գեղեցիկ մատուցած խմորեղենի նկարները շատ գրավիչ են, սակայն ֆեյսբուքյան հարթակում հաջողության հասնելու համար շատ ավելին է հարկավոր: Մարքեթինգի մասնագետների 86 տոկոսից ավելին օգտագործում են ֆեյսբուքը որպես մարքեթինգային հարթակ, և այս պարագայում ձեր ...
Նախորդ հոդվածում մենք պատմեցինք հեշթեգերի արշավների մի քանի խոշոր (և որոշ դեպքերում շատ զվարճալի) ձախողումների մասին: Իսկ այժմ մի քանի՝ բոլոր ժամանակների ամենալավերի մասին: Սրանք հայտնի են նրանով, որ կարողացել են հսկայական լսարան հավաքել: 1. Audi-ի #WantAnR8 արշավըՄի որոշ ժամանակ առաջ, երբ R8-ը նոր էր թողարկվել, Թվիթերի օգտատերերից մեկը գրեց Audi-ին, ...
Հեշթեգերը իսկական հեղափոխություն են իրականացրել սոցցանցերի մարքեթինգի բնագավառում՝ Ինստագրամից մինչև Թվիթեր: Չնայած այն բանին, որ հեշթեգերը արդեն նշել են իրենց 10-ամյակը և պաշտոնապես ներկայացված են Օքսֆորդի բառարանում, շատերը դժվարանում են իրականացնել հեշթեգերի շուրջ հատուկ կառուցված մարքեթինգային արշավներ: Լավ հեշթեգերով արշավները հզոր գործիք են և շատ մեծ հոսք կարող են բերել ու ...
Իսկ այժմ, ինչպես և խոստացել էինք մեր նախորդ հոդվածում, շարունակում ենք ՙՙԻնչ տեղադրել սոցցանցերում՚՚ թեման: Եվս մի քանի գաղափար, որոնք կարող են հեշտացել սոցցանցերի մարքեթինգի մասնագետի ամենօրյա աշխատանքը: 9. Նույն թեմայով գրառումների՝ պոստերի շարք հրապարակեք Որևէ թեմայի շուրջ պոստերի շարք ստեղծելը և դրանք ձեր բրենդի լոգոյով կամ նշանով ներկայացնելը կօգնի, որ ...
Սոցցանցերի էջեր վարող մասնագետի համար իր էջերի համար շարունակ նոր ու հետաքրքիր գաղափարներ մտածելը թերևս ամենադժվար խնդիրներից է: Երբ տարվա յուրաքանչյուր 365 օրվա համար պետք է թեմաներ մտածեք, իսկ երբեմն էլ դա օրական մի քանի անգամ անեք, այս խնդիրը բավական դժվար է դառնում: Իհարկե, երբեմն կարող եք մի նյութը տարեկան ...
Քոնթենթ մարքեթինգը՝ որակյալ բովանդակության միջոցով ձեր բրենդի տեսանելությունը բարձրացնելը թվային մարքեթինգի ամենակարևոր ուղղություններից է: Այն նաև ամենաարագ փոփոխվող ուղղություններից է: Այս պատճառով, կարևոր է տեղյակ լինել վերջին միտումներին: Եկեք քննարկենք այս տարվա մի քանի միտումներ, որոնք ձեզ կօգնեն բարելավել ձեր մարքեթինգի ռազմավարությունը և առաջընթաց ունենալ 2019-ին ու, միգուցե, նաև հաջորդ ...
Տեսանյութերը եղել և մնում են սոցցանցերի ամենաշատ դիտվող բովանդակությունը: Անկախ նրանից նախօրոք նկարահանված են, թե կենդանի հեռարձակվում են, տեսանյութերը սոցցանցերի հսկայական մաս են կազմում: Նախքինում, տեսանյութերը փորձում էին ստեղծել այնպես, որ հենց ա՛յդ պահին ավելի շատ արձագանք առաջացնեն ու տարածվեն: Դա կոչվում էր to go viral – այսինքն, ձեր տեսանյութը միանգամից ...