Բլոգ

Մարքեթինգի, գովազդի և սոցցանցերի նորություններ և ուղղություններ – Նորություններ առաջիկա դասընթացների մասին – Հետաքրքրաշարժ տեղեկություններ բիզնեսի և նորարարական լուծումների մասին

Ներկայացնում ենք Ֆեսյբուքի գովազդների արդյունքները բարելավելու՝ օպտիմիզացիայի մասին հոդվածի երկրորդը մասը։ Սկիզբը կարող եք կարդալ այստեղ։ Այս հոդվածում շարունակում ենք ներկայացնել, թե ինչպես, • Մեծացնել գովազդին սեղմելու քանակները՝ click-through rates (CTR) • Փոքրացնել ձեր գովազդային արշավի յուրաքանչյուր սեղմելու ծախսը՝ cost-per-click (CPC) • Ձեր գովազդով հասնել ավելի մեծ արդյունք ապահովող լսարանի՝ high-ROI audiences • Փոքրացնել մեկ նոր հաճախորդ ձեռք բերելու ...
Ֆեսյբուքի գովազդների արդյունքները բարելավելու՝ օպտիմիզացիայի մասին բազմաթիվ խորհուրդներ կան։ Դրանց մեծ մասը, սակայն, շատ պարզունակ են, ինչպես օրինակ «հարկավոր է տեղադրել Facebook Pixel» կամ «հարկավոր է ճիշտ թիրախավորել ձեր լսարանը»։ Ինչը, որ շատ հաճախ ձեզ առանձնապես օգտակար չի լինում, ճիշտ է՞։ Օպտիմիզացիա նշանակում է, որ ձեր արշավի արդյունքներն իրոք բարելավվում են։ ...
Ներկայացնում ենք մի քանի հատված Յուջին Մ․ Շվարցի «Ժամանակակից գովազդը» (Breakthrough Advertising) գրքից։ Շվարցը, անկասկած, գովազդի բոլոր ժամանակների լավագույն հեղինակներից է։ Իր Breakthrough Advertising գիրքը գովազդի լավագույն գրքերից է և դրանում բերված բոլոր դիտարկումները ամենաօգտակարներից են գովազդ գրողների համար։ Մասսայական ցանկություն․ ուժ, որն օգնում է, որ գովազդն ազդեցություն գործի – ...
Ներկայացնում ենք մի քանի հատված Ռոսեր Ռիվզի «Իրականությունը գովազդում» (Reality in Advertising) գրքից: Ռոսեր Ռիվզը գովազդի լեգենդար մասնագետներից է, նա աշխատել է գովազդի ոսկեդարում՝ անցյալ դարի 50-ական և 60-ական թվականներին։ Ted Bates & Company ընկերությունը, որտեղ նա աշխատել է, նրա շնորհիվ մի փոքրիկ գործակալությունից դարձել է աշխարհում՝ չափսով չորրորդ գովազդային ...
Ֆեյսբուքում մեկից ավելի գովազդային հաշիվ ստեղծելու երկու եղանակ կա։ Մեկը օրինական, թույլատրված և որոշ սահմանափակումներ ունեցող եղանակն է։ Մյուսը՝ թվացյալ անսահմանափակ, սակայն վտանգավոր և Ֆեյսբուքի կանոնակարգին հակասող։ Ֆեսյբուքի սահմանափակումներըՖեյսբուքն ունի իր հարթակի տարբեր համակարգերին վերաբերող սահմանափակումներ և դրանցից մեկը վերաբերում է գովազդներին։ Նախ և առաջ, ըստ Ֆեյսբուքի կանոնների՝ • Դուք կարող եք ...
Մենք հաճախակի լսում ենք այսպիսի մի արտահայտություն. «բովանդակությունը թագավորն է» (“content is king”), ինչը նշանակում է, որ որակյալ բովանդակությունը չափազանց կարևոր է ձեր բրենդը ներկայացնելու համար։ Խոսքը գնում է ամեն տեսակի բովանդակության մասին՝ հոդվածներ, գրառումներ, տեքստեր, և այլն։ Սակայն, Փինթերեստի և Ինստագրամի տեսակի հարթակները, Ֆեյսբուքի հետ միասին, ավելի տեղին են ...
Սա Ֆեյսբուքի գովազդների մասին հինգերորդ և վերջին հոդվածն է։ Նախորդ չորս հոդվածներում ներկայացված էին լուսանկարով, տեսանյութով, Slideshow տեսակի և կարուսել՝ Carousel տեսակի գովազդների մասին։ Այս հոդվածում ներկայացնում ենք միանգամից երեք տեսակների՝ Lead, Offer և Messinger գովազդների մասին: Lead գովազդների լավ օրինակներLead տեսակի գովազդներում օգտագործվում են պատկերներ, տեսանյութեր, կարուսել պատկերներ, որոնցից ...
Սա Ֆեյսբուքի գովազդների մասին չորրորդ հոդվածն է։ Նախորդ հոդվածներում ներկայացված էին լուսանկարով գովազդների, տեսանյութով գովազդների և Slideshow տեսակի գովազդների մասին մասին։ Այս հոդվածում ներկայացնում ենք Կարուսել՝ Carousel տեսակի գովազդների մասին: Կարուսել տեսակի գովազդները պարունակում են 2-ից մինչև 10 նկարներ կամ տեսանյութեր, որոնք կարելի է «թերթել» հորիզոնական ուղղությամբ։ Այս ֆորմատը իդեալական է ...
Սա Ֆեյսբուքի գովազդների մասին երրորդ հոդվածն է։ Նախորդ երկու հոդվածներում ներկայացված էին լուսանկարով գովազդների և տեսանյութով գովազդների մասին։ Այս հոդվածում ներկայացնում ենք Սլայդշոու՝ Slideshow տեսակի գովազդների մասին Այս տեսակի գովազդի ամենապարզ նկարագրությունը հետևյալն է․Facebook-ի Slideshow գովազդները շարժման մեջ են դնում լուսանկարները։ Այս թեթև և հեշտ ստեղծվող, և հետևաբար ոչ թանկ, գովազդները ...
Ֆեյսբուքի գովազդների մասին երկրորդ հոդվածը՝ տեսանյութով գովազդների մասին։ Ինչպես նշել էինք նախորդ հոդվածում, ձեր ընկերության համար Ֆեյսբուքի գովազդը ստեղծելու ամենալավ եղանակներից մեկը այլ ընկերությունների գովազդների լավագույն օրինակները դիտարկելն է։ Դա նաև օգնում է ձեզ տրամադրվել ստեղծագործելու և ձեր սեփական օրիգինալ գաղափարներ մշակելուն։ Պարզեք, թե ինչն է լավ աշխատում ուրիշ բրենդների համար, ...