Բլոգ

Մարքեթինգի, գովազդի և սոցցանցերի նորություններ և ուղղություններ – Նորություններ առաջիկա դասընթացների մասին – Հետաքրքրաշարժ տեղեկություններ բիզնեսի և նորարարական լուծումների մասին

Սոցցանցը փորձարկում է լայքերի և վիդեո դիտումների քանակը ցույց չտալու տարբերակը արդեն մի քանի երկրներում, ներառյալ Իռլանդիայում, Ավստրալիայում և Բրազիլիայում: Փորձարկումը շուտով կներառի նաև Կանադան: Լայքերի քանակը ցույց տալու փոխարեն, ցանցը ցուցադրելու է ՙՙԴուր է գալիս այսինչին (օգտատիրոջ անուն) և ուրիշներին՚՚ անորոշ գրառումը: Ինստագրամը նշում է, որ հեռացնում է լայքերի ...
Սկզբում նայենք, թե ինչու է ճիշտ բիզնես էջ ունենալ ֆեյսբուքում՝ Facebook Busines Page. դուք հավանաբար գիտեք, որ Ֆեյսբուքն ամեն ամիս 2 միլիարդից ավելի ակտիվ օգտատերեր ունի: Անհնարին է արհամարհել այդ փաստը: Ֆեյսբուքը մարդկանց համար շատ հեշտ է դարձրել գտնել ու կապ հաստատելը միմյանց հետ և ընկերությունների ու բիզնեսների հետ: Դա ...
Ի՞նչ է վեբկայքի օպտիմիզացիանԻ՞նչ են անում մարդիկ, երբ ցանկանում են ինչ-որ բան փնտրել, գտնել կամ տեղեկություն ստանալ: Որոնում են Գուգլում կամ մեկ այլ որոնման հարթակում (անգլերեն search engine): Երբ որոնման էջում հայտնվում են արդյունքներ՝ կայքերի հասցեներ, մարդիկ սովորաբար նայում են առաջին մի քանի հատը, մտածելով, որ ամենավերևում հայտնվածները պետք է որ ...
Նյու Յորքում ապրող մարքեթինգի մի մասնագետի Բոստոնի իր ընկերուհին խնդրեց մտնել նյու-յորքյան Kiehl’s Since 1851՝ մի ոչ այնքան հայտնի դեղատուն, ու իր համար գնել մաշկի մի հատուկ լոսյոն, որն ինքը շատ էր սիրում: Մարդը, ցանկանալով իր ընկերուհուն հաճույք պատճառել, համաձայնեց գնել ու իրեն ուղարկել այդ լոսյոնը: Շատ շուտով այդ ...
Լեհական Gazeta.pl մեդիա ընկերությունը Կաննի փառատոնում շահեց Grand Prix in Glass մրցանակը իր ՙՙԱմենավերջին թողարկումը՚՚՝ The Last Ever Issue արշավի համար: Grand Prix in Glass մրցանակը տրվում է մշակութային նշանակալի փոփոխության համար, օրինակ գենդերային անհավասարության կամ անարդարության դեմ պայքարում զգալի ազդեցություն ունենալու համար: Ամենավերջին թողարկումը՝ The Last Ever Issue արշավում ...
Ինչպե՞ս գտնել և մարդկանց ցույց տալ ձեր ապրանքի կամ ծառայության այնպիսի հատկանիշ, որակ կամ առավելություն, որը ձեզ տարբեր է դարձնում ձեր մրցակիցներից: Ապրանքի կամ ծառայության տարբերակումը (differentiation) դա մարքեթինգի պրոցես է, որը փորձում է գտնել և մարդկանց ցույց տալ հենց այդպիսի տարբերությունները: Այս սահմանումից երևում է, և շատ ընկերություններ կարծում ...
Մեր նախորդ հոդվածում, մենք նայեցինք ֆեյբուքյան թիրախավորման եղանակներին մի քանի կոնկրետ օրինակների վրա, որոնք վերաբերում են 5 տարբեր բնագավառների: Սրանցից յուրաքանչյուրի համար, մենք նայեցինք այս բնագավառներին հատուկ՝ լսարանների թիրախավորման մի քանի եղանակ: Այս հոդվածում, շարունակում ենք թիրախավորման թեման և ներկայացնում ենք ևս 5 բնագավառ, որոնք կարող են օգտակար լինել ձե՛ր ...
Ֆեյսբուքյան վճարովի գովազդի մասին մեր նախորդ հոդվածում մենք հպանցիկ նշել էինք ֆեյսբուքյան թիրախավորման մասին. չնայած այն բանին, որ թիրախավորման շատ մեծ քանակով պարամետրեր հեռացվեցին անցյալ տարի, ֆեյսբուքյան գովազդների հնարավորություններն իսկապես հիացնում են: Այս հոդվածում ավելի մանրամասն կդիտարկենք դրանք: Ինչ է անհրաժեշտ իմանալ գովազդների թիրախավորման մասին՝ վերջին փոփոխություններից հետո… ...
Շարունակում ենք ֆեյսբուքյան գովազդների մասին թեման. որո՞նք են գովազդի հիմնական դժվարությունները և ինչպե՞ս հաղթահարել դրանք: Առաջին մասում մենք ներկայացրեցինք, թե ինչ է հարկավոր իմանալ և անել ձեր գովազդային արշավների նպատակները ճիշտ սահմանելու համար և նայեցինք, թե ինչպես է ավելի նպատակահարմար չափել ձեր գովազդի արդյունքները: Քննարկեցինք նաև, թե ինչու է Ֆեյսբուքը ...
Արդյո՞ք ձեր ֆեյսբուքյան մարքեթինգը այնքան լավն է, որքան դուք կարծում եք: Իհարկե, փոքրիկ շնիկների ու կատվիկների կամ էլ՝ գեղեցիկ մատուցած խմորեղենի նկարները շատ գրավիչ են, սակայն ֆեյսբուքյան հարթակում հաջողության հասնելու համար շատ ավելին է հարկավոր: Մարքեթինգի մասնագետների 86 տոկոսից ավելին օգտագործում են ֆեյսբուքը որպես մարքեթինգային հարթակ, և այս պարագայում ձեր ...