Բլոգ

Մարքեթինգի, գովազդի և սոցցանցերի նորություններ և ուղղություններ – Նորություններ առաջիկա դասընթացների մասին – Հետաքրքրաշարժ տեղեկություններ բիզնեսի և նորարարական լուծումների մասին

Ձեր գովազդային գումարները հատուկ բջջային սարքերի գովազդում ներդնելն, անկասկած, կարող է լինել շատ արդյունավետ և եկամտաբեր մարքեթինգային ռազմավարություն: Եվ առաջին հերթին այն պատճառով, որ բջջային սարքերի օգտատերերը իրենց բջջային ժամանակի 71 տոկոսը ծախսում են ինտերնետում որոնում կատարելու վրա: Այնպես որ, եթե ցանկանում եք ավելի արդյունավետ դարձնել ձեր գովազդային արշավները և ...
Թվային մարքեթինգը ցանկացած բիզնեսի կարևոր բաղադրիչ է մեր օրերում: Նույնիսկ, եթե ձեր ընկերությունը օնլայն բիզնես չի իրականացնում, ձեր հնարավոր և ներկայիս հաճախորդներն են իրականացնում: Ինչ սեկտորում էլ որ լինեք, ձեզ հարկավոր է կապ հաստատել նրանց հետ և տեղյակ պահել, որ գոյություն ունեք և որ ձեր առաջարկն իրենց կարող է հետաքրքիր ...
Մենք արդեն անդրադարձել ենք օրգանական գրառումներին և վճարովի գովազդներին: Այժմ կանդրադառնանք մի թեմայի, որի մասին բոլորը խոսում են՝ տեսանյութերին: Սակայն, նախևառաջ, հարկավոր է պարզել, թե ինչն է իրականում աշխատում, ինչը ոչ: ՏԵՍԱՆՅՈՒԹԵՐԻՆ ՎԵՐԱԲԵՐՈՂ ԱՌԱՍՊԵԼՆԵՐԵթե դեռ չգիտեք, թե ինչպես լավ տեսանյութեր պատրաստել Ֆեյսբուքի համար, ապա անհանգստանալու կարիք չկա: Եկեք միասին նայենք, ...
Շարունակում ենք Ֆեյսբուքի մարքեթինգի մասին թեման՝ ինչն է հորինված, ինչն է ճշմարիտ և ինչ անել: Նախորդ հոդվածում խոսեցինք օրգանական գրառումների վերաբերյալ ստեղծված առասպելների մասին: Այս մասում կանդրադառնանք վճարովի գովազդների մասին ստեղծված առասպելներին: Վճարովի գովազդՖեսյբուքի գովազդներն օգնում են ձեզ մեծացնել ձեր լսարանը և ավելացնել ձեր անվճար գրառումների հասանելիությունը: Բայց արդյո՞ք գովազների ...
Ներկայացնում ենք հոդվածների շարք Ֆեյսբուքի մասին ստեղծված առասպելներից մի քանիսի մասին Այսօր, աշխարհի ամենամեծ սոցցանցը կարող է առաջարկել այնպիսի բաներ, որոնց մասին մենք չէինք էլ կարող երազել 10 տարի առաջ. օրինակ, տեղադրել 360-աստիճան հորիզոնով տեսանյութեր, վաճառել ապրանքներ չաթբոթերի միջոցով կամ աշխարհի ցանկացած կետից կենդանի հեռարձակել տեսանյութեր: Սոցցանցը որպես մարքեթինգի հարթակ օգտագործելը ...
Ներկայացնում ենք մի քանի կարճ հատված Հարրի Բեկվիթի ՙՙՎաճառել անտեսանելին՚՚ (SELLING THE INVISIBLE) գրքից, որում խոսվում է մի շատ կարևոր թեմայի մասին. ինչպե՞ս գովազդել և վաճառել այն, ինչն անտեսանելի է: Խոսքը գնում է ծառայությունների մասին, սկսած խորհրդատվությունից և վարսավիրանոցներից մինչև բազմամիլիոն բրոքերային ծառայությունները: Որպես ներածությունՀիշեք բոլոր այն դեպքերը, երբ հրաշալի ծառայություն ...
Գաղտիք չէ, որ COVID-19 վիրուսը տուր օպերատորների համար լուրջ դժվարություններ է ստեղծել: Եղած ամրագրումները համատարած չեղարկվում են, նորերը չեն գալիս, իսկ ծախսերը մնում են: Ամբողջ աշխարհում, զբոսաշրջության բնագավառի մասնագետները փորձում են ստեղծագործ նոր մոտեցումներ կիրառել, որպեսզի հաղթահարեն համաճարակի ստեղծած ճգնաժամը՝ նվեր քարտեր վաճառելուց սկսած, մինչև վիրտուալ տուրեր ստեղծելը, որոնք բոլորն ...
Ամրագրումներն այս պահին ամենաքիչն են բոլոր ժամանակների համեմատ: Մինչդեռ դուք, հավանաբար, շատ ծախսեր ունեք ու բազմաթիվ վճարումներ պետք է կատարեք: Զբոսաշրջության բնագավառի համար սա ամենդժվարին ժամանակներից է: Ավելին, դուք որպես տուր օպերատոր, արդեն ստացել եք կամ դեռ ստանում եք կամ էլ ուր որ է կստանաք բոլոր կարգի պատվերների չեղարկումներ: Այսպիսի ...
Վերջին մի քանի սերնդի պատմության մեջ, սա թերևս ամենադժվարին և ամենաանորոշ ժամանակաշրջանն է: Դրա հետևանքների ողջ ծանրությունը անհատների և գլոբալ տնտեսության համար դեռևս ամբողջությամբ տեսանելի չէ: Մի բան, սակայն, արդեն պարզ երևում է. բացասական հետևանքներն ամենազգալին են այն ընկերությունների համար, որոնք մասնագիտացած են զբոսաշրջության բնագավառում: Բնագավառի առաջատար ընկերություններից մեկը, Rezdy ...
Նախորդ երեք հոդվածներում ներկայացրեցինք բիզնեսը բիզնեսին (B2B) մարքեթինգի օրինակներ այն մասին, թե ինչպես կարելի է փոդքաստերի, սոցցանցերի ու բլոգի և միկրոկայքերի ու վեբինարների օգնությամբ հետաքրքրություն ստեղծել ձեր բրենդի նկատմամբ, դեպի ձեր կայք բերել հնարավոր հաճախորդներ ու ավելի շատ եկամուտ ստանալ: Այս չորրորդ հոդվածում շարունակում ենք բիզնեսը բիզնեսին (B2B) մարքեթինգի ...