- Home
- Մարքեթինգի դասընթաց
-
Ներածություն
-
Մաս 1. Ի՞նչ տեսակի մարքեթինգ է հարմար ձեր ընկերությանը
-
Մաս 2. Մարքեթինգի ՙՙճամփորդությունը՚՚. ինչ ճանապարհ է անցնում հնարավոր հաճախորդը մինչև գնորդ դառնալը
-
Մաս 3. Ձեր մարքեթինգային ուղերձը սարքելը
-
Մաս 4. Ձեր ուղերձը ձեր հնարավոր հաճախորդին հասցնելը
-
4.1. Ինչպե՞ս չափել մարքեթինգի արդյունավետությունը
-
4.2. Մարքեթինգի ամենակարևոր թվերը
-
4.3. Թվային մարքեթինգի միջոցները
-
4.4. Հաճախորդների բազան ձեր մարքեթինգի ամենակարևոր ՙՙգույքն՚՚ է
-
4.5. Ինչպիսի՞ն պետք է լինեն նամակները
-
4.6. Ինչպե՞ս ունենալ մարքեթինգի անսահմանափակ բյուջե
-
Հարցեր Մաս 4-ի վերաբերյալ
6 questions
-
4.1. Ինչպե՞ս չափել մարքեթինգի արդյունավետությունը
-
Մաս 5. Ինչպե՞ս հավաքագրել հնարավոր հաճախորդների տվյալների բազա
-
Մաս 6. Ինպե՞ս ստեղծել վստահություն և դրդել վաճառքի
-
Մաս 7. Ինպես ձեռք բերել հավատարիմ հաճախորդներ և երկրպագուներ
-
Մաս 8. Ինչպես ավելի շատ վաճառքներ իրականացնել արդեն ունեցած գնորդներին
-
Մաս 9. Հաճախորդների կարծիքներ ստանալը իրեն-իրեն տեղի չի ունենում. պետք է այն խթանել ու խրախուսել
-
Եզրափակում