- Home
- Թվային մարքեթինգի դասընթաց
-
Ներածություն
-
Մաս 1. Սոցցանցերով մարքեթինգ
-
1.1. Ինչի մասին գրել սոցցանցերում
-
1.2. Եվս մի քանի թեմա և որտեղ գտնել անվճար տեսողական նյութեր
-
1.3. Ինչն է մարդկանց հետաքրքրում
-
1.4. Ինչին ուշադրություն դարձնել
-
1.5. Տեսանյութեր – ինչ ֆորմատն է լավ
-
1.6. Ինչպես հասնել ավելի մեծ տեսանելիության ձեր գրառումների համար
-
1.7. Մի քանի լրացուցիչ խորհուրդ Ֆեյսբուքի և Ինստագրամի մասին
-
Հարցեր Մաս 1-ի վերաբերյալ
3 questions
-
1.1. Ինչի մասին գրել սոցցանցերում
-
Մաս 2. Ինչպես իրականացնել SEO՝ ձեր կայքի օպտիմալացումը որոնման հարթակների համար
-
2.1. SEO-ի ամենապարզ սահմանումը
-
2.2. SEO-ի երեք կողմերը
-
2.3. Առաջին քայլը SEO–ի համար՝ բանալի-բառեր
-
2.4. Ինչ անել բանալի-բառերի հետ
-
2.5. Հաջորդ քայլը SEO–ի համար՝ Meta-tags
-
2.6. Ինչպիսին լինի բովանդակությունը SEO–ի համար
-
2.7. Ինչից սկսել SEO–ի գործընթացը
-
2.8. Ինչով է նպաստում SEO–ին Google MyBusiness-ում գրանցումը
-
Հարցեր Մաս 2-ի վերաբերյալ
5 questions
-
2.1. SEO-ի ամենապարզ սահմանումը
-
Մաս 3. Ինչպես և ինչ չափել՝ Google Analytics և Search Console
-
3.1. Ինչ են տալիս մեզ Google-ի վերլուծական գործիքները
-
3.2. Google Analytics – ներածություն
-
3.3. Google Analytics – ովքեր են ձեր կայքի այցելուները
-
3.4. Google Analytics – որտեղից են գալիս ձեր կայքի այցելուները
-
3.5. Google Analytics – որտեղից են գալիս ձեր կայքի այցելուները. շարունակություն
-
3.6. Google Analytics – ինչ վարվելակերպ են դրսևորում կայքի այցելուները
-
3.7. Google Search Console
-
Հարցեր Մաս 3-ի վերաբերյալ
2 questions
-
3.1. Ինչ են տալիս մեզ Google-ի վերլուծական գործիքները
-
Մաս 4. Վճարովի գովազդ՝ Google Ads
-
4.1. ԻՆչու օգտագործել Google-ի գովազդ
-
4.2. Ինչպես ստեղծել Google-ի գովազդ
-
4.3. Ինչպես ստեղծել Google-ի Text ad
-
4.4. Ինչպես ստեղծել գովազդային արշավ Google Ads-ում
-
4.5. Ինչպես ստեղծել գովազդներ Google Ads-ում
-
4.6. Ինչպես ստեղծել գովազդներ Google Ads-ում. շարունակություն
-
4.7. Ինչպես ընտրել բանալի բառերը և լսարանը Google Ads-ում
-
4.8. Ստեղծենք գովազդային արշավ Google Ads-ում
-
Հարցեր Մաս 4-ի վերաբերյալ
5 questions
-
4.1. ԻՆչու օգտագործել Google-ի գովազդ
-
Մաս 5. Վճարովի գովազդ՝ Facebook Boost և Ads Manager
-
5.1. Ինչու գովազդել Ֆեյսբուքում
-
5.2. Ինչ է հարկավոր իմանալ Ֆեյսբուքի Ads Manager-ի մասին
-
5.3. Ինչ է հարկավոր իմանալ Ֆեյսբուքի գովազդային արշավի նպատակների մասին
-
5.4. Ինչ է հարկավոր իմանալ Ֆեյսբուքի գովազդային արշավի նպատակների մասին. շարունակություն
-
5.5. Ինչ է հարկավոր իմանալ Ֆեյսբուքի գովազդային խմբերի մասին
-
5.6. Ինչ է հարկավոր իմանալ Ֆեյսբուքի գովազդային խմբերի մասին. շարունակություն
-
5.7. Ինչ է հարկավոր իմանալ Ֆեյսբուքի գովազդների ֆորմատների մասին
-
Հարցեր Մաս 5-ի վերաբերյալ
6 questions
-
5.1. Ինչու գովազդել Ֆեյսբուքում
-
Մաս 6. Ինչպես չափել Ֆեյսբուքի գովազդների և պոստերի արդյունավետությունը՝ Facebook Ads Manager և Insight
-
Մաս 7. Էլետրոնային փոստով մարքեթինգ և CRM` ինչպես են այս երկուսը միասին աշխատում
-
Եզրափակում. ինչպես թվային մարքեթինգի բոլոր մասերը համաձայնեցված աշխատեցնել առավելագույն արդյուներ ստանալու համար
Ի՞նչ է թվային մարքեթինգը
Հարցեր ներածական մասի վերաբերյալ
Next