Blog

Մարքեթինգի, գովազդի և սոցցանցերի նորություններ և ուղղություններ – Նորություններ առաջիկա դասընթացների մասին – Հետաքրքրաշարժ տեղեկություններ բիզնեսի և նորարարական լուծումների մասին

Շարունակում ենք սոցցանցերով մարքեթինգին նվիրված հոդվածների շարքը: Ի՞նչն է հաջողության գրավականը սոցցանցերում, ի՞նչ տեղադրել, ինչ ոճո՞վ գրել, ե՞րբ գրել և այլն: Այս շարքի առաջին հոդվածը կարդացեք այստեղ: Հետևեք մեր պոստերին հաջորդ հոդվածները կարդալու համար: Իսկ այժմ երկրորդ հոդվածը: Սոցցանցերի օրացույց ստեղծեքԱմենադժվար խնդիրներից մեկը ընկերությունների համար հետևողականորեն որակյալ նյութ տեղադրել է իրենց ...
Մենք սկսում ենք սոցցանցերով մարքեթինգին նվիրված հոդվածների շարք: Դրանք լինելու են այն մասին, թե ի՞նչն է հաջողության գրավականը սոցցանցերում, ի՞նչ տեղադրել, ինչ ոճո՞վ գրել, ե՞րբ գրել և այլն: Այս շարքի առաջին հոդվածը կարդացեք ստորև: Հետևեք մեր հաջորդ պոստերին հոդվածի շարունակությունը կարդալու համար: Մեր օրերում իհարկե հնարավոր է, որ բիզնեսը հաջողակ ...
Ինֆլուենսերների կամ հանրահայտ մարդկանց միջոցով գովազդի օգտագործումը աստիճանաբար նվազում է, և դրա համար պատճառներ կան: Մարդկանց վստահությունը ինֆլուենսերների կարծիքի նկատմամբ պակասել է, քանի որ ինտերները լիքն է կեղծ կամ անբարեխիղճ գովազդի մասին պատմություններով: Նախորդ հոդվածում մենք խոսել էինք այն հարցերի մասին, որոնց պետք է ուշադիր լինել ինֆլուենսերների հետ աշխատանքում: Իսկ այստեղ ...
Որպեսզի սոցցանցերում ներդրած ձեր ջանքերը արդյունք բերեն ձեր բրենդին, հետևեք այս մի քանի ՙՙինչ անել՚՚ և ՙՙինչ չանել՚՚ կետերին: ՙՙԻնչ անել՚՚1. Մտածեք նախքան մի բան գրառելըԱյն ինչ գրում եք ձեր անձնական էջերին կարող է ազդել այն բանի վրա, թե մարդիկ ինչպես են վերաբերվում ձեր ընկերությանը: Որևէ բան գրառելուց առաջ լավ մտածեք, թե ...
Նախ՝ ովքեր են ինֆլուենսերները: Դրանք այն մարդիկ են, ովքեր սոցցանցերում գովազդելով ապրանքը կամ ծառայությունը կամ պարզապես դրան աջակցություն հայտնելով, կարող են ազդել հնարավոր գնորդի՝ գնում կատարելու որոշման վրա: Ինչպիսի՞ խնդիրներ կարող են առաջանալԱհա մի քանի հնարավոր իրավական ծուղակներ, որոնք կարող են ծագել բովանդակության, հեղինակային իրավունքի, ապրանքի նկատմամբ սեփականատիրության և ...
Սա թերևս ամենապահանջված և վերջերս ամենաշատ քննարկված հնարավորություններից մեկն է – ՙՙՉեմ հավանում՚՚ (dislike) կոճակ ավելացնելը Ֆեյսբուքում: Օգտատերերը պահանջում են ավելացնել սա դեռ այն ժամանակներից, երբ ստեղծվել է ՙՙհավանում եմ՚՚ կոճակը: Ֆեյսբուքն էլ ժամանակ առ ժամանակ մտմտում է այն մասին, թե ինչպես իր օգտատերերին ինչ-որ գրառումների կամ դիտողությունների հետ չհամաձայնելու հնարավորություն ...
Մեր նախորդ հոդվածներից մեկում, մենք խոսել էինք այն մասին, որ որոնման համակարգերի կողմից հայտնաբերվելը՝ SEO-ն մնում է թվային մարքեթինգի հիմնական միջոցներից մեկը: Այժմ ևս մի քանի օգտակար թվային գործիք ձեր կայքի օպտիմիզացիայի համար: Իսկ ավելի մանրամասն թվային մարքեթինգի գործիքների մասին մենք ներկայացնում ենք մեր Թվային մարքեթինգի դասընթացին: Մանրամասներ կարող եք ...
Սոցցանցերը հասանելի են գրեթե բոլորին, սակայն քչերն են լիովին տիրապետում դրանցում բիզնես էջեր վարելու բոլոր նրբություններին: Շատ մարդիկ, նույնիսկ մարքեթինգի տարիների փորձ ունեցողները, կարծում են, որ Ինստագրամում գեղեցիկ նկարներ տեղադրելը նշանակում է ՙՙսոցցանցերը բիզնեսի համար ճիշտ օգտագործել՚՚, մինչդեռ նկարներ տեղադրելը այսբերգի գագաթն է միայն: Այն ինչ մակերևույթից ներքև է, շատ ավելի ...
Թվային մարքեթինգի թեմաներով ավելի մանրամասն՝ օնլայն դասընթացներին 1. Քոնթենթ (բովանդակային) մարքեթինգը շարունակելու է մնալ գերակշռող թվային մարքեթինգի ուղղություն: Ինչ է սա նշանակում. դադարեք շատ փող ծախսել վճարովի որոնման վրա և աշխատեք լավ բովանդակություն ստեղծելու ուղղությամբ: Ո՞րն է լավ բովանդակությունը: Լավ բովանդակությունը արժեք է տրամադրում ընթերցողին, պատասխանում է նրանց հարցերին և լուծումներ ...